thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Kräng

Kategori: Psykiskt

Sitter och trycker i mig godis, har ångest som fan och detta kommer ju inte hjälpa. Men snart ska jag in på toaletten och spy upp det igen. Åt pizza innan idag och det gav mig två vändor på toaletten och sen ar jag ju bakfull sen det fick även bli det första jag gjorde när jag vaknade.
 
 
Jag är så trött. Vill bara sova. Jävla lergigan, dem förstör en. Kanske ska krypa ner här i min fotölj i mjukisar och kolla en film eller något.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Jag gör samma sak här. Jag fattar inte varför jag är så dum.
    Sitter och trycker i mig, även fast jag vet att jag får ångest över det. Självplågeri är vad det är!
    Blir så trött på detta -.-

    2012-12-29 | 23:17:24
    Bloggadress: http://insaniacparttwo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: