thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Rädda mig

Kategori: Psykiskt

Jag mår skit. För dåligt för att skriva ens. Har inga krafter och känner mig bara värdelös. Behandlar till och med Simon illa för jag har inget tålamod, ingen stubin alls. Jag orkar inte kämpa så jag gömmer mig istället. Rädda mig från mig själv, snälla?
 
 
Jag saknar Emma mer än jag någonsin gjort tidigare. Jag behöver hennes styrka. Fan, jag vet inte om jag klarar av att leva utan henne. Det har gått två år och fyra månader nu och det gör fortfarande lika ont i bröstet.
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    I slutändan är det bara upp till dig att rädda dig. Jag vet att du är stark nog att göra det!<3

    2012-12-12 | 09:50:11
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/pearlweed

Kommentera inlägget här: