thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Usch, äckel, fetto!

Kategori: Vikt

Julen fungerade väl men nu känner jag mig bara fet och äcklig. Dags att ta tag i vikten imorgon igen. Dock så blir det sill och ägg till frukost. Ja, ni hörde rätt... ett steg till ut i vuxenlivet. Jag äter sill nu.
 
Så här ser äcklet ut nu för tiden!!!
 
Ikväll ska jag till Syster och vi ska kolla på någon film som hon har tjatat om. Egentligen så vill jag köpa godis men det ska jag inte göra. Ska till och med ta med mina cupcakes som jag bakade hem till henne. De jag inte redan tryckt i mig såklart. åt även pizza men har bara spytt två gånger. Usch, äckel!
 
 

Kommentarer

  • Helene säger:

    Hej! Jag har också "problem" med maten. Fast jag spyr inte numera, utan äter och får ångest efteråt att jag ätit så mycket. Jag är ganska tjock numera, och tänker på det varje dag att "imorgon ska jag börja äta sundare och motionera mera". Egentligen borde man vara nöjd med den man själv är och hur man ser ut. Min syster brukar säga "mullig och gullig", och det brukar jag tänka på. Att man är inte lyckligare för att man är smal, måendet sitter ju inuti. Kram och kämpa på! Ps. Och du är fin som du är! Så kalla inte dig själv för äckel.

    2012-12-26 | 19:36:04

Kommentera inlägget här: