thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

En minut åt gången

Kategori: Psykiskt

Fick feber igår tror jag med den är nog på väg ner nu för jag är skitvarm. Det suger att vara sjuk men jag orkar i
 
alla fall inte tänka på min ångest. Jag kan inte svälja ordentligt så har inte ätit någonting idag och klockan är ändå halv tre. Det ska även tilläggas att jag varit uppe sen sju. Jag kunde inte somna inatt så somnade vid tre. Mysigt med så lite sömn. Men men, får väl försöka sova mer i natt.
 
 
Nu sitter jag och kollar på Grease på datorn, försöker hålla tårarna borta. Vet inte varför jag vill gråta egentligen. Det är bara så hårt just nu. Och allt utan anledning. Allt som får mig att klara av dagarna nu när jag är sjuk i både huvud och kropp är att jag ska pynta nästa vecka. Jag ska dricka glögg och äta pepparkakor. Kommer självklart spy upp det. Någon som gjort det? Det måste ju smaka jättestarkt. Får nog köpa hem extra stark munskölj.
 
Nej, nu ska jag ta en cigg, koka lite mer grönt te och kolla på min film. Simon kommer hem om ca två timmar och då ska vi äta mat. Han ska ha blodpudding och bacon (jag älskar det) och jag ska äta spenat och ett ägg. under 200 kcal. Har bara fått i mig 45 kcal än så länge. Kanske kan man unna sig en apelsin ikväll om halsen tillåter det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: