thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Först ner och sen upp igen

Kategori: Vikt

Jag skrev inte igår eftersom jag först låg bakfull (spydde tio till femton gånger pga hetsätning och bakfylla) och sen gick jag på fest hos Andy (spydde tre gånger till på kvällen så nu har jag sår i hela halsen igen). I morse vägde jag 99.5 kg vilket betyder att jag nådde målet 6 dagar tidigare och med 4 hg till godo. Men idag har jag ätit massa, först mackor till frukost, ris med currysås (spydde), sen fika med syster som bestod av kaffe, glögg, julmust och äppelkaka (spydde upp lite av det), sen nu har jag ätit två kvällsmackor och en kopp varm choklad (spydde igen). Jag kommer ha gått upp en massa idag och kommer bara ha fem dagar på mig att gå ner det igen. Fan! Jag är så jävla trög!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: