thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Han kan ju höra mig

Kategori: Vikt

Åt två hemmagjorda hamburgare med grovbröd. Är mätt och vill stoppa fingrarna i halsen men Simon kommer höra det då. Han sitter och kollar tv och vi har en mykter liten lägenhet. Men ikväll ska vi dricka vilket betyder att jag både ikväll och imorgon kan skylla på att det är pga alkoholen som jag spyr.
 
Jag har städat hela lägenheten men det är fortfarande stökigt i mitt huvud. Det känns som att mina vänner inte vill veta av mig och jag antar att det egentligen är jag som stöter dem ifrån mig. Jag orkar bara inte fokusera på alla människor mer än på helgerna och då festar och pluggar jag. 
 
Nej, på med musik och lägga sig i ett bad. Folket kommer om tre timmar. Jag ska dricka winecooler (stavning?). Jag vet att man inte går ner lika mycket i vikt när man dricker, men jag måste få släppa loss en dag i veckan annars går jag under.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: