thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Kanske lite bättre, eller...?

Kategori: Psykiskt

Simon kom hem tidigare idag. Det sötaste var att han köpte med en stor Cola light. Dock köpte han också ett litet choklad. Jag vill inte slänga det för att det är elakt, men har kastat upp det på ett skåp högt upp för jag klarar inte av höjder så kan inte klättra upp på en stol. Har fått i mig lite soppa (145 kcal), och sen kaffet (45 kcal för mellanmjölken, dem hade inte lätt) och spenaten med ett ägg (140 kcal). Känner mig väldigt duktig. Gav till och med bort min apelsin till Simon så kanske kan dricka lite te med mjölk i sen om jag vågar och inte får mer ångest av det. Shit, räknade precis ut hur lite kalorier det är. 130, jag är duktig som fan. Men det kanske är lite lite. Dock har jag så svårt för att svälja att jag inte kan äta vanlig mat och vi har inget mer flytande kvar hemma.
 

Febern är nog borta nu och jag har tagit ett bad så känner mig lite fräschare. Men äckel som fan och ångest finns kvar, tillsammans med halsont. Har tagit flouxetinen, propavanen och några lergigan och hoppas på att i alla fall få sova lite mer idag. Jag orkar inte vara vaken.
 
Sitter och kollar på One Tree Hill och vet inte riktigt varför. Är inte så förtjust i den serien men har redan kollat igenom allt bra på datorn förutom si sådär tusen julfilmer som jag ska spara.
 
Förresten så ska jag antagligen upp till släkten i Vara i början av januari. Min morbror ska gifta sig och har inte träffat släkten på snart ett och ett halvt år. Har inte ens träffat min ena kusin. Nej, får nog ta och åka upp där om mamma bara har råd att betala resan för kommer inte ha pengar till det själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: