thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Distans till omvärlden

Kategori: Psykiskt

Förlåt för att jag varit dålig på att blogga men det är för att jag har haft en väldigt dålig matperiod vilket gjort att
jag har haft konstant ångest och lever med ständig saknad efter diciplinen som jag hade ett tag. har gått upp till
typ 92. Jag är fan den enda människan som går upp i vikt trots att jag spyr upp allt. Min kropp lägger på sig all vätska jag får i mig och det vet jag anledningen till. Jag har dock gått ner 20 cm över bredaste stället på magen (kärlekshandtagen) och det känns bra i alla fall. Men det är en sån lång bit kvar och jag vet inte hur jag ska orka hålla ut.
Ska köpa rosa  pärlor imorgon för att göra ätstörningsarmband som kan hjälpa mig att bli påmind och sen ska jag försöka igen för jag orkar inte må såhär.
 
 
Nej, dags att poppa en massa piller och kolla på Ghost Wisperer och bara försvinna.
Varför?
För...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: