thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Dra in magen och le

Kategori: Psykiskt

Jag hatar mig själv för att jag inte följde dieten igår och jag hatar mig för att jag inte cyklade. Nu sitter jag i skolan och är smällfet, måste dra in magen och får bara dricka kaffe, te, vatten och cola light/zero. Kommer inte hem för ens sent i eftermiddag eller tidig kväll och då kommer jag tvingas till att äta. Men det blir bara laxsallad för mig del och sen kanske 1 dl kvarg till kvällsmat. Måste försöka att cykla 3 mil idag istället men helst 5. Tror dock inte att jag kommer att hinna det. 
 
Vi har rast tills om en timme och då har jag STUD. Jenny ska hjälpa mig med svenskan för jag ligger så jävla back. Orkar inte plugga, orkar inte bry mig. Vill bara hem, gömma mig och vara smal!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: