thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Ekonomisk ångest

Kategori: Psykiskt

Har ont i magen tack vare all ångest över ekonomin. Det kommer gå åt helvete nu. Fick hem en räkning från sjukhuset på 400 och måste betala det för att kunna använda mitt högkostnadsskydd även om jag vill prata med dem och fråga om vi kan skjuta upp betalningen. Vi ligger så back och jag vet inte hur vi ska klara oss nästa månad.
 
Äter hela tiden känns det som. Har ingen ork till att kämpa. Lyssnar på så hög musik så mina trummhinnor skakar och jag orkar inte bry mig. Vill stänga ute världe och bara försvinna. Men det går inte för jag måste plugga. Har redan skickan in hemtentan i religion och nu är det bara svenskan och samhällen kvar. Måste bli klar med det innan onsdag. Vill inte! Orkar inte!
 
 
Nej, dags att laga panerad schnitzel och bli ännu fetare. Tar tag i detta imorgon igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: