thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Hetsäta

Kategori: Psykiskt

Har gått ner tre kg på två dagar och detta förstör jag genom att vara äcklig, vidrig och värdelös och ge vika efter suget. Fast mitt sug gick inte över när jag åt mackor med ost, så gick vidare till chokladbollar och det hjälpte inte heller. Så jag gick ner till affären och har nu ätit mjuk pepparkaka, en glass och mazariner (stavning?). Har spytt tre gånger och mår fortfarande piss. Magen gör ont men jag får inte upp mer än slem nu. Jag orkar inte ha det såhär. Jag vill ha diciplin nog att kunna stå emot. Nu ska jag inte äta mer för ens ikväll då det bara blir middag. Håller bara tummarna för att jag inte ska gå upp så mycket tack vare detta.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: