thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jävla tjockisdag

Kategori: Psykiskt

Jag tänkte först inte blogga idag eftersom jag skäms över att jag inte klarade av vad jag planerat. Nu känner jag
att jag måste få det ur mig annars så spricker jag. Först så trodde jag att Simon inte skulle vara hemma på hela eftermiddagen och kvällen vilket betydde att jag inte hade behövt äta någonting alls idag så alla kalorier som jag hade fått i mig hade varit från mjölken i kaffet. Sen får jag reda på att han är hemma tills halv åtta och det betyder att jag måste äta mat. Då bestämmer jag mig (korkad som jag är) för att äta godis, mackor och tonfiskröra med mackaroner eftersom planen om att inte äta ändå är förstörd. Så nu sitter jag här och smakar spya i munnen (även om jag borstar tänderna hur mycket som helst) och har tjockisångest.Gick även bara ner 6 hg igår så det är helt värdelöst. Men jag kan inte träna utan att såren på benen spricker och det går bara inte.
 
 
Nej, nu går jag och lägger mig i sängen, tar en massa piller och läser. Vill bara försvinna just nu!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: