thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130811

Kategori: Psykiskt

Ligger och läser Harry Potter och flyr från verkligheten. Mår inte så dåligt idag, mår faktiskt inte alls. Vägde 75.8 imorse men skiter i att jag faktiskt har gått ner. Jag orkar inte bry mig om någonting. Är bara trött! Jag längtar tills jag har råd att skaffa mig ett gymkort så jag kan träna bort allt skinn som hänger överallt. Tror att jag då kanske kan se mina framgångar. Just nu känns det bara äckligt men jag orkar inte bry mig om det heller.
 
 
 

Kommentarer

  • Saga säger:

    Du kan få gymkort av försäkringskassan!
    Deras hemsida, blanketter -> rehabilitering -> Ansökan om förskott särskild ersättning i samband med aktiviteteter.

    Men ska du träna måste du äta mer.

    Puss <3

    Svar: Ska kolla upp det. Tack gumman <3
    Ja, men det ska jag
    Teo

    2013-08-13 | 03:21:20
    Bloggadress: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: