thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130817 - Bakfylleångest

Kategori: Psykiskt

Det hände en sjuk grej inatt på fyllan men tänker inte skriva vad eftersom jag inte vet om jag kan lita på alla läsare här. Vill inte att det kommer ut även om jag har berättat det mesta för den som det rör. Men tack vare detta så har jag mitt vanliga dåliga samvete och extrem bakfylleångest. Varför gör jag allt detta? Dock var det på ett sätt värt det för jag har väntat i nästan 7 år på detta.
 
Åt fryspizza klockan 5 imorse och två små choklad (55g) och sen även några chips. Så idag väger jag 76.4 (igår 75.9) och jag ska äta kräftor och räkor hos mamma och sen ha myskväll med älskling med godis, chips och Shutter Island.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: