thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130821

Kategori: Psykiskt

Ekonomiångest och tjockisdepp! Jag hade velat kunna ge upp med det går inte. Simon tjatar om att jag kommer att dö om jag fortsätter såhär med att inte äta osv men han förstår inte att jag faktiskt har koll och att ju mer han klagar och gnäller, ju sämre mår jag och ju minde äter jag. Dock inte gått ner så mycket av "helgvikten" som jag ville så väger 76.2 kg. Måste alltså gå ner 7 hg poå två dagar bara för att nå mitt veckomål.
 
 
 
Jag har så få läsare med. Alla har slutat följa mig verkar det som. Genomsnittet ligger på 6-7 personer per dag och ca 1 kommentar var tredje vecka.
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    96?
    Förut vägde du väl 70 någonting :)

    Svar: Oj, har skrivit fel
    Teo

    2013-08-22 | 20:25:53

Kommentera inlägget här: