thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130825

Kategori: Psykiskt

Har ont i hela kroppen av ångest och sorg. Känner mig så nere. Det känns som att jag saknas något men jag vet inte vad och kan därför inte göra någonting åt saken. Jag vill ge upp men och bara dö men lämnarför många bakom mig i så fall. Jag är bara så trött på att såra andra för att jag vill såra mig själv. Vad ska jag göra?
Orkar inte vara tjock och äcklig mer. Vill kunna se mig själv i spegeln och vara nöjd. Jag hatar mig själv!
 
Längtar tills imorgon för då är det dags för skola igen. Vill uppehålla hjärnan och slippa tänka. Längtar efter att få plugga hela dagarna och bli så trött så jag faktiskt kan sova ordentligt på nätterna.

Nej, nu ska jag kolla vidare på Supernatural och sen lägga mig och läsa. Gömma mig i mina böcker.
 
 

Kommentarer

  • Saga säger:

    Älskling, du kommer bli nöjd först när du blicit frisk från din ätstörning. Men det vet du nog.
    <3

    2013-08-26 | 13:26:23
    Bloggadress: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: