thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130828

Kategori: Psykiskt

Kramp i bröstkorgen och så pass lågt blodtryck så jag nästan svimmat i skolan hela eftermiddagen. Fick åka hem tidigare då jag knappt kunde stå upp så med paniken i kroppen (vilket inte hjälpte direkt) så tog jag mig från Eslöv till Lund och sen från Lund till Landskrona. Ville först bli hämtat av Simon vid bussen då jag hade problem med att gå men kände mig bara patetisk så ångrade mig lika fort igen. Tack vare dessa problem är jag nu tvungen att behålla vad jag äter idag. Än så länge är det en kycklingklubba med snabbmackaroner och ketchup och en daimstrut med jordgubbssmak. Paniken är på topp nu kan jag säga men kan inte spy eftersom jag svimmar om jag lutar mig framåt. I stället får jag ta en massa mediciner och hoppas på att somna tidigt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: