thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Åter nere i ångesten

Kategori: Psykiskt

Allt är så tufft just nu så orkar inte blogga så mycket. Vill inte ens prata med någon, inte Simon, inte vänner, bara ligga i sängen. Har ätit hur mycket som helst och är livrädd för vågens siffror. Min ångest är tillbaka som den var först, hela tiden där. Jag skakar, är rädd och känner mig obekväm under huden och sen kommer paniken som en svallvåg utan förvarning. Pratade med pappa om det idag och han tycker att det är dags att prata med DrL om att börja på sobril igen för detta fungerar inte längre. Jag tar mina lergigan var dag nu och är hela tiden trött. Kan inte plugga, inte träffa någon och idag fick jag stanna hemma från skolan för att jag var så trött och hade så mycket ångest. Jag måste ta tag i detta nu.
 
 
Firade i alla fall ett halvår självskadefri igår och det gjorde jag med middag hos mamma.
 
Nu ska jag kolla påå Les Mis!

Kommentarer

  • jessica säger:

    duktig du är som hållt dig ifrån självskadandet i ett halv år! jag föll tillbaka häromdagen tyvärr men jag får börja om på nytt och vara stark som du!

    tänker på dig ibland och undrar hur det är med dig!

    Svar: Du är bara för söt Jessica. Tänker på dig med ibland <3Önskar att du bodde närmre
    Teo

    2013-02-13 | 16:27:02
    Bloggadress: http://borderlineconfessions.blogg.se/
  • jessica säger:

    jag jag önskade också det! skulle vara kul om vi kunde ses någon gång!<3

    2013-02-16 | 13:10:26
    Bloggadress: http://borderlineconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här: