thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jag kan i alla fall andas nu

Kategori: Psykiskt

Paniken har lagt sig efter 11 timmars sömn på soffan. Ångesten hänger fortfarande över mig men jag överlever. Första helgen någonsin som jag gått ner. Har gått ner 1,7 kg sen i fredags och väger nu 95,2. Det känns skönt. Än så länge har jag bara fått i mig en apelsin och snart ska jag göra kassler med wok till middag. vill egentligen baka men om jag gör det betyder det att jag kommer att äta och jag vägrar. Mitt mål tills fredag är 94,5 för om jag väger det så är det den vikten jag hade när jag var som minst första gången jag bantade. Det är nu 5 år sen och det hade varit skönt att få väga det igen.
 
 
Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe, kolla Supernatural och vara nöjd för att jag diskade efter fredagen och lördagens fest.

Kommentarer

  • Anji säger:

    Kämpa på, jag vet hur det är. Du är fin, försök äta. Det är musklerna runt hjärtat du har fått ont i och kan sträcka sig ner till revbenen.

    Stor kram

    2013-02-04 | 18:31:24
    Bloggadress: http://honestherat.blogg.se

Kommentera inlägget här: