thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jag längtar tillbaka

Kategori: Psykiskt

Efter återfallet i fredags så längtar jag hela tiden efter att skada mig. Jag orkar inte kämpa nu när jag redan fallit.
 
Väger nu 95 och har lyckats gå ner trots alkohol, kladdkaka och pizza. Längtar tills jag är under 94.5 för då väger jag mindre än vad jag gjorde när jag svälte mig som värst för så många år sen.
 
 
Skulle festa igår men gick hem efter en halvtimme på grund av panikångest. Klarade inte av att vara kvar så gick hem, tog 6 tabletter till och bara väntade på att ångesten skulle avta. Den gjorde inte det och det tog en evighet innan jag somnade. Idag mår jag sådär men längtar efter att skada mig. Ska försöka att stå emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: