thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Ångesten river fortfarande

Kategori: Psykiskt

Har pratat med Eva nu och hon ska ringa tingsrätten åt mig imorgon. Hon tror verkligen inte att dem tvingar mig att åka dit med tanke på min PTSD och min sociala fobi (speciellt vid sånna tillfällen). Så efter några tårar och det kändes som ett mentalt tåg hade kört på min själv så kunde jag andas igen. Jag mår fortfarande åt helvete och är fortfarande orolig. Jag måste nog prata med min läkare snart för de här håller inte. Sover asdåligt, nästan inget alls och har hela tiden ångest. Inte sån liten ångest som bara är lite tufft utan en som verkligen river i mig.
 
 
Maten har gått bra. Åt precis samma som igår fast lite mindre (för att slippa paniken). Gick ner 7 hg igår så det är väl okej även om det bara vara helgvikten. Kaloriintaget idag är ca 420 och jag planerar inte att få i mig mer eftersom klockan är 5. Kanske bara en frukt eller någon. Fast jag är så sugen på choklad, så jävla sugen. Jag vill bara ha men jag vet vad som händer då.
 
Nu ska jag dricka en kopp grönt te och sen sticka ner till biblioteket för att låna fler böcker.

Kommentarer

  • Saga säger:

    Om jag kunde slippa min egna rättegång måste du ju kunna slippa vara vittne. Be din läkare om läkarintyg annars, tror inte att tingsrätten kan tvinga dig då.

    Mörk choklad, funkar inte det?

    Älskar dig, men det vet du. <3

    Svar: Kuratorn ringde. Dem tvingar mig.
    Nej, för mycket kalorier även i det
    Teo

    2013-01-29 | 17:37:19
    Bloggadress: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: