thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Ett nytt mål

Kategori: Vikt

Precis kommit hem från skolan. Dricker te och kollar på förhäxad. Än så länge är det en rätt så okej dag.
Jag väger 98.2 och har satt ett nytt långsiktigt mål. Jag SKA väga 87 kg när jag fyller 23 (21 juni detta året). Jag tror att jag kan klara det, i alla fall finns det en del i mig som tror det. Om jag klarar det så kommer jag att ha gått ner sammanlagt 35.2 kg. Det hade varit underbart. Men än så länge så väger jag lite mycket som ett kylskåp och ser ut som ett med.
 
Jag ska snart sätta mig och plugga lite svenska och hoppas på att bli klar. Jag vet inte varför men jag orkar egentligen inte göra svenskan vilket är sjukt för det är ju mitt favoritämne. Kan tänka mig att det är för lätt för att vara intressant.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: