thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jag faller

Kategori: Psykiskt

Igår var allt bra men idag är det svårare. Har gått upp 4 hg sen igår och jag känner mig bara förstörd. Måste plugga svenska idag men jag klarar knappt av att tänka när ångesten skriker i mitt huvud. Vill bara ta en massa lergigan och sova bort dagen. Men snart kommer Simon hem med godis till mig och då ska jag krypa ner i fotöljen, kolla förhäxad och se om jag senare kan gå hem till min mamma och se om hon kan hjälpa mig med studierna. Jag vågar inte visa honom hur dåligt jag mår. Jag vill inte att han ska veta att jag faller ner i det svarta hålet igen. Jag vill inte vara en börda.
 
 
Imorgon ska jag tillbaka till skolan och jag hoppas på att det kan få mig på andra tankar. Jag orkar inte känna mig svag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: