thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jag skyller på annat...

Kategori: Psykiskt

Jag lyckades självklart inte nå mitt veckomål. 4 hg ifrån, gick bara ner 3 igår. Bättre än inget, jag vet, men jag vill ner mer. Så nu sitter jag och kollar på Corps Bride för att jag har läst ut Ludenben.
Pappa skrev precis och ville bjuda mig på lunch. Jag tackade nej och sa att jag var tvungen att städa men egentligen så vill jag bara inte äta. Han säger att dem har en stor salladsbuffé men jag är rädd för att äta någonting annat när jag väl är där. Jag struntar i det!
 
 
Idag ska jag försöka att festa istället och bara äta middag, ingenting mer. Jag vill ha kul, släppa loss och bara leva. Just nu känner jag mig död. Världen susar förbi bakom en tjock dimma och jag är inte helt närvarande. Allt jag tänker på är att förlora minst 35 kg och jag vill göra det nu. Vill bara hoppa över dagar av tjockisångest.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: