thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Nedgång och ångest

Kategori: Psykiskt

Vågade ställa mig på vågen i morse och konstigt nog hade jag gått ner. Väger nu 100.3 kg vilket betyder att jag gått ner 6 hg sen i fredags. Jag unnade mig lite binge and purge när Simon var i Kävlinge vilket betyder att jag nu känner mig äckeltjock.
 
 
Längtar tills imorgon så jag kan få festa, träffa vänner och bara vara lycklig.
 
Jag tror att min ångest är värre nu än den varit på ett tag. Jag har så ont i kroppen, panik, oro. Ofta, länge! Jag vet inte vad jag ska göra. Ena delen av mig vill ring L och be om benzo igen men ena delen av mig vill klara sig utan dem pillerna, vill vara frisk. Vad ska jag göra? Jag faller ju!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: