thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Varför äter jag godis då?

Kategori: Vikt

 
Gick bara ner till 99.1 idag så har nu 7 hg att gå ner till imorgon. När jag vaknade och såg vågen fick jag som vanligt panik så vad gör jag? Jag går ner och köper godis, kränger 300 g och gör allt för att försöka få upp varena liten bit av denna fettosak igen. Gick antagligen inte så bra så nu sitter jag här med panik. Är hungrig men vägrar att äta. Ska skjuta på det så länge det går. Får se om det blir av alls, bara om Simon säger någonting.
 

Kommentarer

  • anonym säger:

    jag förstår inte varför du lägger pengar på godis och sprit och mat om du ändå ska stoppa fingrarna i halsen?
    Slöseri med pengar kan jag tycka.
    Ät det du har hemma istället..bara en fundering och ett råd

    Svar: Jag planerar inte att stoppa fingrarna i halsen efteråt och dessutom så är det smaken som är viktig, inte att behålla skiten
    Teo

    2013-01-24 | 21:55:44

Kommentera inlägget här: