thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130612

Kategori: Psykiskt

Fick bytt min p-stav idag och allt gick bra trots en helvetes jävla ångest och triggandet av att hon skar i min arm. Sen bjöd Simon mig på asiatisk mat på Basilika vilket inte fick bort ångesten och han tittar på mig när jag äter för att jag inte ska gömma undan något, plus att jag inte kunde spy där eftersom där var jättekö till toaletterna. Så mat han sjunka ner och fettet hann sätta sig på magen innan jag kom hem och kunde få upp allt. Det känns fan inte bra med tanke på att jag vägde 84.8 imorse.
Sitter nu och försöker dämpa ångesten genom att titta på Skins men det hjälper inte. Jag vill fortfarande äta men inte godis eller kakor utan fruktsallad. Dock mycket socker i frukt men om jag får upp det borde det gå. Dock orkar jag inte gå ner till affären.
 
Längtar tills på fredag då jag får dricka igen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: