thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Fyllepsykoser

Kategori: Vikt

Vet inte riktigt vad som hände igår när det gäller alkoholen. Drack inte mer än vanligt men spydde hela natten och fick psykoser osv. Åt mat hos mamma med familj och sambos, drack en massa vin och sen drack jag och Angelica öl hemma hos henne. Minns inte mer än att Simon kom och hämtade mig och fick ge mig spannen när jag låg i sängen. Kunde inte sluta spy även om magen var tom och det bara kom slem. Gick bara upp 3 hg igår så det är väl okej. Dock blir det påskmat idag igen hos Simons mamma så jag lär väl lägga på mig mycket. Är fortfarande nere under 90 och mitt nya mål är 88,5 kg tills på fredag. Önska mig lycka till!
 
Nej, nu ska jag gå och spy upp min bruch efter att jag rökt en cigg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: