thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Sjukhusbesök

Kategori: Psykiskt

Fredagen gick bra fram till jag skulle hem själv och bröt ihop framför stället där jag blev misshandlad för så många år sen. Gömde mig i en buske och skar mig hur mycket som helst över båda låren. Det blev ambulans med älsklingen till sjukhuset där jag vägrade få mina sår sydda, tejpade och limmade. De körde mig till akutpsyk där jag fick ha övervak även om Simon också var med och efter att ha sagt att jag bara vill hem och sova och inte vill ta livet av mig just nu så skickade de hem mig. De ville först ge mig en sjukresa men jag och Simon tyckte att det var bättre om jag fick åka tåg och vara ute i luften lite. Så vi var hemma vid 9 och fick sova ca 3 timmar innan vi åkte till Simons mamma för att fira hans bror.
 
 
Jag måste säga att jag inte riktigt vet vad jag skulle gjort utan Simon. Han gör så jag inte faller tillbaka helt. Dock är det ett stort problem att jag inte kan träna just nu eftersom jag fortfarande blöder hela tiden. Och jag har under helgen gått upp till 93,4 kg!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: