thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jag hatar mig själv

Kategori: Psykiskt

Jag mår piss och orkar verkligen inte vara kvar i min egen kropp. Upp som fan igår efter middag hos mamma med fika och lite vin. Åt jättemycket och kunde inte spy utan att det märktes. Så nu väger jag 88.9. USCH!!! Upp 1.4 kg med andra ord. Jag hatar mig själv!
Så för att slippa detta helvetet så sitter jag och kollar på Oliver och gänget, ska äta isglass utan kalorier och sen inte äta någonting mer som det ser ut nu. Håller tummarna för att denna dagen blir bättre för jag står inte ut.
 

Kommentarer

  • En som vet säger:

    om du vill gå ner i vikt, ska du äta lite kcal men olika varje dag! håller du dej på 0 hela tiden tex. slutar kroppen att fungera normalt och du går ner men långsamt. Försök ta bort mycket gluten och kolhydrater. varför inte bli vegetarian?
    Vill bara tipsa, vet hur det är osv, hoppas du inte tar illa upp!
    Såg en kommentar i en blogg så hoppas det är okej!
    Förresten, du är väldigt fin.!
    kramar

    Svar: Tack så mycket. Jo jag vet och därför har jag kunnat gå ner över 30 kg. Ligger dock aldrig på 0 kcal även om jag vill. Äter inte några kolhydrater nästan och kan dock inte bli vegetarian eftersom att jag är dålig på att äta de som ger mig protein. Har varit vegetarian i ca 6 månader tidigare men det slutade med att jag svimmade flera gånger per dag.
    Jag tar inte illa upp. Tack för komplimangen.
    Kram
    Teo

    2013-05-05 | 22:28:06
    Bloggadress: http://victorian.devote.se

Kommentera inlägget här: