thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

131111 - Misslyckat självmordsförsök

Kategori: Psykiskt

Jag kommer att sluta dricka nu eftersom jag natten mellan fredag och lördag tog en stor överdos (ville enligt tydligen ge upp just då fast det var bara ett halvdant försök då folk var här och jag inte dolde det) så det blev ambulans, intubering, kol, kateter, dropp och sönderklippta kläder. Pratade mig ur inläggning och har varit hemma sen natten mellan lördag och söndag men sovit till och från hela tiden tills idag. Eller ja, inte lika mycket igår för var hos mamma och åt mat och la upp en plan när det gäller alkoholen. Jag kan inte dricka någonting alls för kan inte sluta när jag väl börjar. Och denna gången var det fan för nära att jag lyckades (eftersom jag slutade andas) och jag inte vill det egentligen även om jag ville det då.
Istället kommer jag låta mig köpa en julgran för pengarna jag sparar på att inte dricka så idag har jag köpt julgranspynt. Men varför i hela helvete kan man inte köpa vanliga röda kulor på varken ICA eller City Gross?
 
 

Kommentarer

  • S säger:

    Klokt beslut.

    2013-11-14 | 01:52:36
  • Josefin säger:

    IKEA säljer röda!

    2013-11-18 | 21:08:17
    Bloggadress: http://minimizeme.blo.gg/

Kommentera inlägget här: