thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

131119 - Upp

Kategori: Ätstörning

Efter att ha varit på väg att svimma till och från hela eftermiddagen och kvällen tvingade jag mig till slut att behålla en dricksyoghurt och en halv clementin. Har även fått i mig en halv stor flaska julmust så nu kommer jag att ha gått upp som fan bara för det. Vill egentligen inte väga mig imorgon men vet att jag inte kommer kunna stå emot. Nu ska jag fortsätta läsa min bok tills jag sommar. Är på utmattad och trött. Propavanen har i alla fall börjat bädda in mitt huvud i bomull nu.

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Varför köper du inte lightläsk? Till exempel julmust light eller cola- och sprite zero innehåller ju inga kalorier att tala om. Dem kan du dricka med gott samvete!

    Svar: Det var light
    Teo

    2013-11-19 | 23:26:53
    Bloggadress: http://minimizeme.blo.gg/

Kommentera inlägget här: