thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

131007 - Ätstörning

Kategori: Psykiskt

Träffade min läkare idag och har blivit omdiagnostiserad från att ha haft ett stört ätbeteende till att nu lida av ätstörning av blandad typ (vilket innebär för er som inte vet både bulimi och anorexia). Det kom som en chock eftersom jag intalat mig själv om att det bara är bulimi. Är för tjock för att ha anorexia även om det är en blandad ätstörning jag har. Ska i alla fall få behandling nu, han vill även att jag börjar på mina flouxetin direkt imorgon igen och tyckte att jag skulle ha något annat mot sömnen än bara lergigan/theralen och propavan men det sista sa jag nej till.
 
 

Kommentarer

  • sussi säger:

    Ja började med flouxetin idag. Har ätit den förut.
    Capio är bara iaf slutet vården i Varberg.
    Kram

    2013-10-07 | 20:52:32
    Bloggadress: http://nattstad.se/Sussi.F

Kommentera inlägget här: