thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

131009 - Ny kategori

Kategori: Psykiskt

Denna dag är fylld av panik, matvägran och skakningar. Har hjärtklappning tack vare ångesten och vill inte göra någonting annat än att bara ligga hemma och glömma allting. Men istället måste jag sitta i skolan och bara sitta fram till 12.40 eftersom vår ena lärare är sjuk men inte kunde meddela oss om detta. Mer ångest kommer jag få sen eftersom vi har en uppgift som ska in idag och jag är inte klar med den och kan inte heller göra klart den under hålan. Jag hatar att göra fel och ligga back!
 
Snälla, bara ta mig ifrån det här värdelösa måendet!
 
Har även skapat en ny kategori som passar bättre ibland istället för att bara ha en som heter "psykiskt" då detta inte alltid involverar min ätstörning. Så den nya heter just det... "Ätstörning".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: