thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130903 - En förmiddag på akuten

Kategori: Psykiskt

Nu har det gått för långt och nu börjat kampen mot ett liv utan ätstörningar. Efter att ha gått ner exakt 48 kg (122-2 - 74.2) så har jag nu ring psyk för att få en tid med Dr L så han kan skicka en remiss till ett ätstörningsteam. Jag klarar inte detta mer. Några timmar på akuten med EKG, blod och urinprover, ultraljud plus alla de andra vanliga testerna som tempen osv. Dem hittade inget fel mer än att kroppen är trött och med tanke på ansträgningar vid uppkastningarna så kan jag ha inflammation i musklen/musklerna kring hjärtat. Dem kan inte göra någonting åt mina ständiga smärtor och min ihållande yrsel. Allt dem kan göra är att hjälpa mig att få den hjälp jag behöver men det tror jag att Dr L med kan och känner mig tryggare med honom.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: