thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130916 - Ångest som fan!!!

Kategori: Psykiskt

Mår åt helvete och vill bara åka hem från skolan nu. Går bara fram till klockan 10 men efter att jag slutat här ska jag in till Lund för att gå på möte med min handläggare på försäkringskassan.
 
Har ständig ångest nu för tiden. En ångest som biter, river och sliter! Jag vet verkligen inte hur mycket mer jag orkar och funderar på att börja ta mina flouxetin igen. Det blir verkligen inte bättre när en tredje tand nu har gått sönder tack vare uppkastningar och det är en av framtänderna. Dock syns det inte utan jag känner bara en skåra där hålet är. Så, idag ska jag ringa och boka tid hos en tandläkare. Har inte kollat mina tänder (trots att två av dem redan ruttnat inifrån och det trillar av bitar) på 5 år och jag är sjukt rädd. 
 
Jag orkar inte mer! Låt mig dö eller bara sova så jag slipper känna någonting!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: