thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130920

Kategori: Psykiskt

Känner mig äcklig och fet idag så bestämde mig för att köpa en kjol. Hittade en som var ascool (svart med ögon på) för 99 kr så den fick det bli och nu har jag den på mig. Den sitter hur bra som helst. Storlek 42!!! Vågade väga mig idag och vägde hela 77.1. Fy fan vad nasty!

Jag undrar seriöst vad min läkare håller på med. Bad om nya recept på oxascand (dem är helt slut) och lergigan/theralen (har bara några kvar och tar dem typ dagligen) i månags och har fortfarande inte fått dem. Vi har ju mailkontakt så skrev där och han har inte svarat än. Bestämde mig för att kolla på apoteket i alla fall när jag ändå skulle hämta min munskölj, men nejdå. Har jag inte fått svar av honom på måndag så ringer jag till en jouren och ber dem skriva ut för klarar mig inte mycket längre utan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: