thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130922 - Vak och mediciner

Kategori: Psykiskt

Natten mellan fredag och lördag så åkte jag in med ambulans då min ångest var helt ohanterbar och jag inte kunde sluta skada mig. I brist på rakblad slog jag sönder saker så jag kunde rispa i alla fall och när det inte det räckte så började jag boxa på allt hårt nära mig. Fick ligga i ett rum på akutpsyk med extravak och mediciner medan vi väntade på att jag skulle komma upp på röntken och tills jag hade lugnat ner mig helt. Dem pratade om inläggning men jag ville inte. Mår inte bra av att vara isolerad och vill leva så normalt jag kan. Dem skrev inte ut några oxascand eller andra lugnande till mig sen när de släppte mig vid 16 igår så jag måste ringa jouren imorgon eftersom jag bara har två lergigan kvar. Just nu har jag mest ont i både händer och hjärta.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Rebeca säger:

    Shit!!! Du måste vara rädd om dig! Bröt du något?

    Svar: Nej det gjorde jag inte
    Teo

    2013-09-26 | 12:42:19
    Bloggadress: http://mittlivminasikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: